reklama 300 turistických cílů na jednom místě
e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Dvanáct cen od spokojených zákazníků

publikováno: 26.11.2011, kategorie: Zajímavosti, autor: Zbyněk Šebesta

Sdílet: facebook twitter google+

Ceny, o nichž rozhodují spokojení zákazníci a uděluje ji Sdružení českých spotřebitelů (SČS), byly předány tento týden na ústeckém hejtmanství. Dvanáct nositelů Ceny je z pěti okresů kraje. Uvnitř si můžete přečíst jména oceněných podnikatelů a firem.

Z několika desítek nominovaných, kteří dostali hlasy a návrhy od spokojených zákazníků z Ústeckého kraje, vybrala odborná komise dvanáctku nejlepších.

Jak zdůraznil v úvodu setkání člen krajské rady Petr Jakubec, Cena spokojeného zákazníka od Sdružení českých spotřebitelů se uděluje v našem kraji již po jedenácté a právě Ústecký kraj byl pilotním regionem ceny. Dnes je do soutěže zapojeno šest krajů ČR.

Ti nejlepší prodejci a poskytovatelé nejrůznějších služeb získávají certifikát kvalitního prodeje a vzorných služeb. Až do konce roku 2013 mohou vyvěsit ve svých obchodech či provozovnách zmíněný certifikát a logo Ceny. Obojí prokazuje vysokou úroveň prodeje, kvalitní, odborné a ochotné služby, srozumitelně deklarovanou jakost a spolehlivost zboží a výrobků a nakonec i příjemné prostředí.

Dvanáct čerstvých nositelů Ceny Spokojený zákazník Ústeckého kraje (bez dalšího určení pořadí):
Petr Hladík - Jízdní kola, opravy a prodej, Děčín (vysoká kvalita poskytovaných služeb a široký sortiment);
BALAX s. r. o., Teplice, velko i maloobchod s barvami, laky a stavebním materiálem (vysoce odborná obsluha, ochota a široký výběr zboží);
Čečrle – Střecha s.r.o., Proboštov, stavební klempířství (profesionální přístup, kvalitní služby a vysoká odbornost);
Jiří Zajíček – UŠÁK, Dubí, silniční a odtahová služba (s vysokou odborností, rychlými a spolehlivými službami);
Tomáš Klíma, Teplice, opravy elektromotorů (s velmi odborným a profesionálním přístupem k zákazníkům);
Jaroslava Lindová, prodej květin, Ústí n.L.- Severní Terasa (vysoce kvalitní a příjemná obsluha, čistota, pořádek);
ELEKTROŠROT a. s., nakládání s odpady, Teplice (vzorné služby, odborné postupy, příjemná obsluha);
Pekárna Chabařovice s. r. o. – pekařství (velice příjemná obsluha, čistota a pořádek);
Kadeřnictví Eva, Litvínov (kadeřnické služby poskytované s vysokou odborností, vstřícností a ochotou);
František Vrhel – DRACO, Ústí n. L. -instalace alarmů, bezpečnostních fólií a autoalarmů (široký rozsah služeb, důraz na kvalitu, ochota);
Jiří Hořák – Restaurace Křižanov, Hrob – hostinská činnost (příjemná obsluha, vstřícnost, čistota, pohoda a pořádek);
Pekařství u Stolínů v. o. s. – pekařství, Louny  (ochotná obsluha, čisté prostředí, kvalita).