reklama Speciál magazínu: Vánoce ve všech podobách
e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Akce Rodinného stříbra vloni přilákaly přes půl milionu návštěvníků

publikováno: 23.3.2017, kategorie: Slavnosti a festivaly, autor: Lucie Dosedělová

Sdílet: facebook twitter google+

Dvacet sedm významných akcí se může pyšnit titulem Rodinné stříbro Ústeckého kraje. Od letošního roku Ústecký kraj má pro své stříbro i nové logo a grafiku. Nový vizuální styl byl inspirován heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“. Jen v loňském roce na všechny akce, které patří do rodinného stříbra, zavítalo zhruba 524 tisíc návštěvníků a do jejich přípravy se zapojilo téměř dva a půl tisíce lidí.

Rodinné stříbro Ústeckého kraje je od roku 2016 samostatným bodem v krajském rozpočtu. Pro letošní rok bylo mezi partnery akce rozděleno celkem 9 milionů korun. „Musím přiznat, že jsme velmi pečlivě vybírali, kdo všechno do projektu bude zařazen. Nakonec jsme zvolili právě těchto 27 partnerů. Nejde jen o akce, které se konají jednou do roka, máme tam i projekty, na kterých se pracuje po celý rok, například Krušnohorská bílá stopa nebo turistické značení u Klubu českých turistů.  Pro organizátory je to ovšem také i velký závazek. Každoročně musí dokazovat, že právě oni si zaslouží být zařazeni do našeho rodinného stříbra,“ uvedl hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček.  

Nové logo Rodinného stříbra Ústeckého kraje, které symbolizuje jakousi srdcovou záležitost a koresponduje tak s heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“, je dílem grafického týmu Kamila Sopka z Chomutova. Jeho práci si Ústecký kraj již vyzkoušel při přípravě kompletní grafiky Olympiády dětí a mládeže, která se v našem kraji konala vloni. Logo ODM 2016 bylo také oceněno titulem Zlatý středník a Českým olympijským výborem zvolena jako jedno z nejúspěšnějších log v historii ODM. 

Veřejnost se s novým logem již může setkat na webových stránkách Ústeckého kraje či samotných akcí, které do programu rodinného stříbra patří. Na jaře letošního roku je také připravena kampaň, jejíž součástí budou nejen tradiční kanály v tištěných i elektronických médiích, ale také hlavně na sociální sítě. Tedy krajský facebook a nově také Instagram Ústeckého kraje.