e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Symbolem komunikace je kreslená postava praotce Čecha

publikováno: 23.2.2010, kategorie: Turistika, autor: Luděk Svoboda

Sdílet: facebook twitter google+

Změna image, tak by se dal dvěma slovy nazvat hlavní cíl Strategie rozvoje cestovního ruchu Ústeckého kraje na roky 2010-2015. Ústecký kraj analyzoval v rámci tvorby této strategie současnou situaci v oblasti cestovního ruchu. Výsledkem je ucelená marketingová koncepce pro rok 2010, která má přitáhnout domácí i zahraniční turisty do Ústeckého kraje.

Základní mezikrajové porovnání přírodních předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu řadí Ústecký kraj na velmi dobrou úroveň. Podle hejtmanky Jany Vaňhové nebyl ještě v Ústeckém kraji dostatečně objeven a vyčerpán potenciál v této oblasti. Současnou hospodářskou situaci vidí jako příležitost, jak přilákat k nám do kraje turisty, kteří nebudou chtít utratit velké finanční prostředky za dovolenou u moře.

Chceme neustále pracovat na změně image Ústeckého kraje a k tomu chceme více využít památky na území Ústeckého kraje, jež jsou spojeny s legendami a počátky české státnosti,“ uvedla hejtmanka Jana Vaňhová. Nový komunikační koncept Ústeckého kraje v České republice dostane jednotnou marketingovou tvář, využije sociální sítě a direct mail. Symbolem jednotné komunikace se stane kreslená postava praotce Čecha.

Samostatnou kapitolou je podpora podnikatelů v oblasti cestovního ruchu. Ústecký kraj v letošním roce plánuje spustit speciální microsite, která by měla být návodem, jak podnikat v tomto odvětví v České republice, kde je možné získat inspiraci nebo finanční prostředky.