e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Ústecký kraj přivítá kampaň Žijeme Londýnem

publikováno: 13.6.2011, kategorie: Sport, autor: Oldřich Urban

Sdílet: facebook twitter google+

Kampaň Žijeme Londýnem při své cestě Českou republikou míří na sever. Její další zastávkou bude v pondělí 13. června Ústí nad Labem. Dosud největší komunikační projekt Českého olympijského výboru seznamuje veřejnost s olympijskými idejemi, historií i přítomností největšího sportovního svátku a motivuje ji současně k aktivní podpoře českých reprezentantů na Hrách XXX. olympiády v Londýně 2012.

Vzhledem ke střídání jednotlivých kontinentů nemusí Evropa v příštích dvaceti letech hostit letní olympijské hry. Londýn přitom leží téměř za rohem. Pro veřejnost máme k dispozici rekordní počet vstupenek na závody českých reprezentantů. Kampaní Žijeme Londýnem však chceme příznivce sportu nejen pozvat do dějiště her 2012, ale také jim připomenout olympijské tradice a ukázat, že respektování těchto ideálů může být i životní postoj. Ústecký kraj byl vždy rodištěm vynikajících reprezentantů a úspěšných olympioniků – především hokejistů, veslařů a zápasníků. Český sport má v tomto regionu svou bohatou základnu," říká Jiří Kejval, místopředseda Českého olympijského výboru.

Slavnostní premiéra kampaně Žijeme Londýnem, nad níž převzala záštitu Asociace krajů České republiky, se uskutečnila v Brně 24. května. Poté se představila 4. června v Českých Budějovicích a v pondělí 13. června ji přivítá od 15 hodin Mírové náměstí v Ústí nad Labem. Její součástí bude putovní výstava velkoformátových fotografií připomínajících slavné okamžiky české sportovní historie. Návštěvníci se mohou těšit také na taneční módní přehlídku sportovního oblečení, autogramiádu osobností a různé soutěže či kvízy. Moderátorem slavnostního odpoledne bude Jaromír Bosák.

Na úterý 14. června je připraven vzdělávací program pro žáky základních škol z Ústeckého kraje. Ve dnech 10. (Roudnice nad Labem), 13. (Louny) a 14. června (Klášterec nad Ohří) navíc na sever Čech zamíří další ze symbolů kampaně – originální londýnský doubledecker vybavený multimediální technikou.