e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Proč tištěné materiály nevycházejí z módy?

publikováno: 11.5.2021, kategorie: Zajímavosti, autor: redakce

Sdílet: facebook twitter google+

Tištěné materiály, jako jsou například vizitky, reklamní letáky či bannery, nevycházejí z módy, protože jsou stále účinné jako nástroje pro navázání dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Je těžké říci, které z nich jsou nejúčinnější. Jedna věc je jistá – bez tištěných materiálů by vztahy se zákazníky byly založeny pouze na připojení k internetu, které, i když má mnoho účinných reklamních možností, často vyžaduje doplnění ve formě tištěné reklamy. 

Mějte na paměti, že ne všichni zákazníci mají účty na sociálních sítích, takže přístup k některým informacím může být ztížen.

Vizitky – kde se nejlépe osvědčí? 

Vizitky jsou jedním z nejoblíbenějších reklamních nástrojů. Doby, kdy byly na vizitkách nejpotřebnější údaje a logo společnosti jsou již nenávratně pryč. Nyní se při navrhování vizitky musíte docela zapotit, aby byl projekt zajímavý a originální. Vizitka již není jen základním nosičem informací o vaší firmě, ale mikroformou reklamy, která má povzbudit zákazníka k navázání dlouhodobého vztahu s vaší značkou. Různé typy zušlechtění vizitek vám umožní přizpůsobit ji vašim potřebám a dobře navržená vizitka je ta, kterou si prohlížíme s potěšením. Vizitky se nejlépe osvědčí v lékařských klinikách, spa a wellness salonech, činnostech souvisejících s prodejem nemovitostí a v internetových obchodech.

Bannery – fungují ještě vůbec? 

Před několika měsíci spustila jistá nadace reklamní kampaň, známou po celé zemi. Navzdory protichůdným reakcím, které vyvolala, došlo k několika pokusům o protikampaň, což může znamenat jen jedno – bannery stále ovlivňují odběratele! Pokud se vaše firma rozhodne pro externí reklamu a rychle získá nové zákazníky, budete vědět, že se vaše reklamní kampaň vyplatila. I kdyby třeba nezískala zákazníky, ale objevili by se lidé, kteří se zajímají o samotnou kampaň, budete také moci být na sebe hrdí. Venkovní reklamní kampaň nepatří k těm nejlevnějším, ale nápaditě připravena se určitě vyplatí!

Kde připravit a vytisknout reklamní materiály?

Zajímavý a jedinečný reklamní projekt je jen polovinou úspěchu. Druhou polovinou je internetová tiskárna https://piga.cz, která tiskne reklamní materiály rychle a efektivně podle tiskového souboru. V současné době najdete na trhu mnoho internetových tiskáren, avšak Piga.pl má před konkurencí náskok. Tiskárna garantuje spokojenost s realizovaným projektem, zajišťuje neustálý kontakt se zákazníkem a stará se o to, aby byly projekty plněny nejen včas, ale i v souladu s ujednáními.

Vhodně zvolené místo tisku to je spokojenost a zisk v podobě dlouhodobého vztahu s firemním zákazníkem. I když jsou osobní kontakty v současné době ztížené, v blízké budoucnosti se znovu naplno rozběhnou. Připravte se již dnes a vyberte si tiskárnu, se kterou navážete stálou a plodnou spolupráci, která vám zaručí úspěch na trhu.

P.I.