e-region.cz - regionální internetový magazín pro volný čas

Zákazníkům MUS pomáhá Call centrum

publikováno: 18.9.2004, kategorie: Zajímavosti, autor: Liběna Novotná

Sdílet: facebook twitter google+

Téměř dvacet tisíc telefonických hovorů, v průměru téměř tři tisíce hovorů měsíčně, zaznamenalo v roce 2004 Call centrum Mostecké uhelné společnosti. Zkušební provoz byl zahájen v únoru, činnost centra zajišťuje sedm pracovníků. MUS tak udělala další krok ke zlepšení služeb pro své zákazníky kvůli zkvalitnění a zrychlení vzájemné komunikace. Call centrum v současnosti využívá více než devadesát procent smluvních partnerů MUS. Princip fungování Call centra je jednoduchý. Každý ze smluvních zákazníků má k dispozici svého referenta, k němuž je podle telefonního čísla automaticky přepojen. Referent má okamžitě k dispozici celou jeho složku a může jeho požadavky rychle vyřídit. Součástí činnosti Call centra je i fungování tzv. Zeleného telefonu, bezplatné linky 800 111 311. Ta je určena zejména pro nesmluvní zákazníky Mostecké uhelné a od smluvních přijímá reklamace, jimž je například dodáváno uhlí přímo do domu, ale také pro další dotazy, na cenu uhlí, nabídku ekologických kotlů apod.