Zákazníkům MUS pomáhá Call centrum
publikováno: 18.9.2004, kategorie: Zajímavosti, autor: Liběna Novotná
Sdílet:
Téměř dvacet tisíc telefonických hovorů, v průměru téměř tři tisíce hovorů měsíčně, zaznamenalo v roce 2004
Call centrum Mostecké uhelné společnosti. Zkušební provoz byl zahájen v únoru, činnost centra zajišťuje sedm pracovníků.
MUS tak udělala další krok ke zlepšení služeb pro své zákazníky kvůli zkvalitnění a zrychlení vzájemné komunikace. Call centrum v současnosti využívá více než devadesát procent smluvních partnerů MUS.
Princip fungování Call centra je jednoduchý. Každý ze smluvních zákazníků má k dispozici svého referenta, k němuž je podle telefonního čísla automaticky přepojen. Referent má okamžitě k dispozici celou jeho složku a může jeho požadavky rychle vyřídit.
Součástí činnosti Call centra je i fungování tzv.
Zeleného telefonu, bezplatné linky 800 111 311. Ta je určena zejména pro nesmluvní zákazníky Mostecké uhelné a od smluvních přijímá reklamace, jimž je například dodáváno uhlí přímo do domu, ale také pro další dotazy, na cenu uhlí, nabídku ekologických kotlů apod.
Zajímavá místa v regionu
Další články v této kategorii
Další články za poslední období